Less like you!

All I want to do is be more like me, and be less like you!

Praktiken suger just nu. Har ont i hela kroppen! Vi har slängt med tunga granar och ställt upp dem bland de andra granarna. Fy fan vad jobbiga en del är, iaf när de är tunga. MEN... de tyngsta ska vi hålla på med imorgon. Vi ska stapla upp dem snyggt och hjälpa kunder med dem. Som att jag vill slita ut min kropp för en praktik? I don't think so! Eller det klart, bjuder kunderna på massage sen så kan jag fundera på att hjälpa dem. Jag menar, min hjälp kostar!

För övrigt så kan jag meddela att jag ska på 40 års fest i helgen, i Karlskrona. Jag hoppas innerligt på god mat smat dryck! Och killar.

Nu ska jag äta och vila upp mig för morgondagen. Patetiskt? Jag tycker det! Att gå till jobbet, komma hem och äta och vila inför nästa dag?! Vilket liiiiiiiiiiiiiiiiv! Så vill inte jag har det i framtiden. Om det nu kommer en framtid?

Pusssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0