Året börjar gå mot sitt slut...

Det blev visst shopping idag igen, för alla mina tusen... Men från och med nu ska jag inte göra annat än spara, spara och åter spara! Roligare att ha pengar till sommarn.

Snart är 2011 här. Detta året har gått rysligt fort. Året har inneburit mååånga skratt, samt många tårar. Detta har varit både mitt bästa och sämsta år hittills. Jag förlorade min skatt, min älskade Ozzy. Men jag har även fått spendera mycket tid med mina underbara vänner som är värda alla världens vackra ord. Det känns tråkigt att min tid med dem börjar rinna ut i sanden, då skolan kommer skilja oss åt på ett eller annat vis. Dock hoppas jag att vi aldrig kommer sluta ses.

Innan jag börjar bli för sentimental, ska jag önska er en god kväll.

Pusssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0