Körkort.

Söndag idag. Så om fem dagar är det dags för Karl Oskar dagarna. Fun!

Dock har det vatt en tråkig dag än så länge. Har bara städat. Fast just nu sitter jag och har ångest över att jag inte övningskört något detta året. Jag har tänkt att köra, men aldrig vågat. Hatar att köra bil! Det är för svårt. Och så hör man massa andra som klarat det. Själv så har man knappt lär sig växla än. Men, jag får hoppas att det kommer en tid snart då jag tar tjuren i hornen och skaffar mig ett satans körkort!

Haha, igår hittade jag och mamma varsin 50 öring på stan. Min låg på ett bord, mammas låg på bussen. Mysko! Det är precis som att de VILL att jag ska hitta dem. Anyway, ska räkna mina små änglar nu. De ska ju pantas snart, innan de förlorar sitt värde. Hoppas på MYCKET pengar nu!

Ha det bra. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0