Valbooorg!

Jävla blogg, tråkig den är. Funderar på att ta bort den, men så såg jag att damn va fin den är! så den får stanna kvar ett tag till.

Iallafall så är det FREDAG och Valborg idag, vilket vi gillar. Håller på att göra mig i ordning i ren slow motioooon... platta håret lite, sätter mig vid datan, ta på lite smink, sätter mig vid datan, kollar lite på TV, sätter mig vid datan. Ah, ni fattar. Det tar tid! Ska ta bussen 18.25 till Karro där vi sedan ska ha förfest innan vi sticker vidare. Wohow!

Imorgon ska jag gå på stan med mammi. Hoppas att man är kry till det. Sen hade jag tänkt att kolla på AVATAR i helgen me, känns som att jag är liiiite efter med den. Nåväl. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Nu skall jag iaf gå och rocka till hög musik och sätta på mig mer smink.

Ha en trevlig Valborsmässoafton♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0