Stupid me!

Solen lyser idag igen, underbaart!

Så jag och Karro gick på stan idag, utan min cykel. Den tänkte jag hämta senare. Men istället åkte jag hem för att byta om och åka ner till stan igen för att hämta cykeln med mamma och gå lite på stan också. TRO FAN ATT JAG GLÖMDE CYKELNYCKELN! Gaschhh! Fy fan vad jag är korkad ibland, riktigt jävla korkad. Men det blev ett par solbrillor iaf:)

Ska träna och sola ikväll, har inte gjort något av det på ett tag nu, så kände det var dags att komma igång igen. Tänkte hämta cykeln på hemvägen sen. Haha.

Behöver plugga på engelsaglosorna, psykologin och samhäll. Shoot me? Vill hellre sitta ute i solen och äta jordgubbar!

Men det lär hända snart ändå, för snart är det sommarlov!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: karro

Hahah, hur kan du glömma cykeln igen?! hahahaha!!

2010-04-07 @ 18:02:55
URL: http://xmcflurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0