Mycket plugg!

JAG HATAR MATTE! fick IG då, vore bra att tillägga det kanske. Haha, fick 6 poäng, och G var 11. Matteläraren skyllde på att jag hade pluggat för dåligt, jag skyller på henne! Det var ett för svårt prov för mig, det borde hon respektera;) Men är man gammal och luktar mjölk så är det inte så lätt med sympati ibland. Skäämt åsido!

Fick reda på idag (hade egentligen glömt) att vi ska ha prov i samhäll nästa vecka me. Pluuuus att vi ska ha psykologiprov. Plus att vi måste snabba på med svenskan, pluuus att vi har engelska glosor och text tills på fredag. Jag menar, hallå vi har haft lov, TA´TT LUGNT! Kommer ju bli rynkig snabbare av all denna stress.

I helgen har jag då inget tid med sånt "trams". På fredag blir det utång till Deluxé och på lördag fest. Så lär inte sitta hemma och läsa på massa då inte! No no!

Lika bra att öva på glosorna så jag får mitt lilla VG i engelska som jag tänker ha. Hihi, Mohhahha!

Peace:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0