Krogen for the first time!

Hej alla glada freaks! Idag är det fredag, men det har nog ingen missat. Skönt är det iallafall!

Och nu när jag är 18, kan jag njuta av livets goda. Så idag ska jag och två andra flickor på krogen. My first time, så det är lite... förväntansfullt och pirrigt antar jag. Ska till Deluxe, it better be good!

Imorgon blir det ingen rolig dag, för imorgon ska jag plugga samhäll och psykologi. Rena rama helvetet! Allt är svårt. Inte nog med det så måste jag snart vara klar med min debatt i svenska om fortkörning me. Plus att jag måste skriva en text om scitzofreni tills den 19:nde. Buhu! När det är så här mycket och svårt så ogillar jag skolan. Starkt. På söndag blir det nog samma som på lördagen.

Innan jag inser att mitt liv suger ännu mer, så ska jag ta mig en macka eller två.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0