Hatdag.

Tisdag, viket innebär hatdag. Hatar tisdagar för det är matte B-.- hade oprov i matten idag, och matteläraren lär skämmas över mig när hon ser mitt prov! OMG va dåligt det gick. Har slutprovet på mig bara att visa att jag ska ha ett G.

Tomorrow skall jag und Karro till hemmakväll och hyra fiiilm till skolan, då vi på fredag ska fira valborgsmässoafton. Alla kommer vara så nöjda med våra förslag!;) hihi. Skräckskräckskräck!

För övrigt idag ska jag kolla på film, slappa och ut för en powewalk. Tänker inte plugga på nåt, även om det skulle behövas. Sch...

Mm, dating in the dark är ikväll me, SAMTIDIGT som nya avsnitt av Simpsons(♥). Perfect timing? Do not think so! Nåja, valet är rätt uppenbart ändå.

Smell you later flickor und pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0