Abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

Hej kära läsare!

Hemkommen från skoldag nummer 4, som var himla stressigt på morgonen. Det var sista dagen för vårt projekt idag, och min grupp hade x antal saker att göra. Men vi hann precis färdigt. Annars var skolan rätt lugn, och god mat för en gångs skull!

Men nu har jag fått nog av mitt hår! Så imorgon efter skolan skall jag gå och kolla upp pris på hårfärg och klippning hos en frissörska. Jag ska fråga henne varför jag tappar småå små hårstrån, och om det är för att jag använder plattången för mycket:S och om det är därför mitt hår bryts av och inte blir längre. Sen vill jag nog färga det mörkblondt med lite slingor i. Hoppas på att detta är lösningen på mina problem!!!! annars lär jag få ett raseriutbrott och vem vet vad som kan hända då? (hihi)

Måste öva på psykologihelveten me. Matten tar jag tu med i helgen. Hate it!

Ut och gå i det fina vädret nu kanske? Haha, dock så haglade det innan. What's up with that?!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0