Posivitetens dag!

Hey everybody!

Skolan idag... Gympa först. Tre kilometer på 27 minuter, inte så kasst va?;) Rätt segt var det iaf. Bra kondisa har man ju verkligen me(Y) nooot.

Sen var det samhäll, redovsisning. Var typ inte ett dugg nervöst. Otroligt skönt! Så det flöt nog på rätt bra, kändes så iaf:)

Skolfotorna idag, wohow! Blev inte så missbildad som jag trodde jag skulel bli. Positiviteten flödar på idag! Längtar rätt bra till skolkatalogen nu. Men det lär ta tid innan den kommer. Tyvärr.

Ikväll ska jag inte göra mycket hade jag tänkt. Ska skriva lite på mitt mål - att publicera en bok. Sen är det IDOL me ju. Sen ska jag nog ut och gå en feterunda.

Yes, men ha det;) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0