Komsi komsi 16 oktober!

Börja med skolan kanske, som alltid... Gympa först, kondition/styrka. Inte så jobbigt om det inte hade vatt för träningsvärken, den är hemsk:S Sen så hade vi lite samhäll, rätt kul. Jag slutade tidigare för att gå till dah tandläkaren. Och där var det possitiva besked! Blir av med tandställningen den 16 oktober, vilket är snart! HappyHappy;D;D

Visst ja, shoppade idag med girlsen. Fick ju pengar idag, love it! Men faktiskt så behärskade jag mig, köpte inget "onödigt". Knappt inget är onödigt för mig:) Så fick bli en halsduk, ögonskugga och brunkräm. Så nu ska jag spara så mkt som det går till nästa års SWEDEN ROCK! Kommer ju gå på en del...

Äckelplugg blir det idag med, har 0 motivation. Fast det måste ju göras, så ingen ide att gnälla;P tihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shoppa är bäst!;D

2009-09-30 @ 14:41:45
Postat av: Anonym

usch, hatar allt plugg! :S

vf ska vi typ ALLTID ha så mkt ! :(

2009-09-30 @ 18:02:05
URL: http://maadddde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi

2009-10-01 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0