cocoo - stuffs!

Åter hemma. Allt var mkt bra förutom matten! Brukar fatta sakerna rätt snabbt, men nehe inte idag. Men det fastnar nog någon gång...?:)
Massa prov har jag framför mig med, gud va kul! Får nog sätta mig ikväll och kolla på psykologin och se hur svårt det är.

Hittat en sötissida med massa gulliga smycken. Vill ha massa;O Satans dyrt bara-.- Och jag som är rik me;) höm.

Hittade denna töta ringen bl.a.


Just my taste! Den är ju som ämnad för mig? Ååh, så satans snygg är den, måste ha!
Kommer från www.cocoo.se

Hihi. Jaha, har det bra dådå. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du skriver foki när du betalar så får du 15% rabatt tror jag ;)

2009-09-22 @ 16:35:17
URL: http://missalbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0