Wanna run away(:

Ojojoj, måndag imon igen!!! Fattar fan inte vart tiden tar vägen:S Orkar inte skolan, vill inte dit.
Skulle vilja åka till någon strand med massa sol, sand, bad, pengar och boys boys boys! Åh, gud... då skulle jag må fina prima. Bara ligga på stranden och sola, på eftermiddagen kan man shoppa massvis och festa på kvällen. För att få allt detta så skulle jag då fan flyga! Kanske borde börja spara pengar?

I helgen färgade mamsen håret. En aning fucking guult blev det. Himla snyggt;) Not.

Nej men nu ska jag äta, sen blir det styrketräning. Ha en bra söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: karro

Vi sparar pengar till en resa i sommar tycker jag :) Det förtjänar vi :)

2009-11-08 @ 17:58:06
URL: http://xmcflurry.blogg.se/
Postat av: andrea

Johanna jag vet vad vi kan göra du och jag kan åka till Turkiet:D fan vad roligt det skulle vara:O Du och jag på stranden med massa heta boys;) Vill du?:D

2009-11-09 @ 09:29:02
URL: http://justbmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0