Skola och stad.

Skolan idag var skojj och snabb:D det gillar vi.

Var på stan med Karro lillen. Vi var och snackade med frissan och fick reda på att det kommer gå på drygt 1000 spänn att färga om håret. Kan vara värt det, om det blir bra... Ska ju färga tillbaka till min orginalfärg. Så ska nog göra det näst nästa månad eller nåt:) hihi. I´m already excited!



Min ordinarei hårfärg. Bild tagen från nian typ. (Tjecka in min fina piercing:D)
Sjukt tupperat hår, och myyycket ögonskugga. That WAS me^^

Saknar den färgen lite;D

Ha en bra onsdags folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://beccablond.blogg.se/ är fejk! den riktiga bruden heter egentligen Ruby Grace och är INTE ifrån sverige! bara slå upp Ruby Grace på google om du inte tror mig!:)

2009-11-12 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0