Sweet lord.

Skolan var bra, inte så lång;D åkte bussen hem för hade ont i huvudet. Åkte sedan ner till stan för att köpa jeanskjol. Asfin((:

Eftermiddagen har varit förbannat jobbig. Det har regnat och blåst som fan som nog alla vet+ att jag fick hämta min cykel som var låååst-.- Så jag och mamma fick bära den halvvägs hem innan vi fick en hjälp av en man som sågade av låset;P Gud, är astrött nu. Men gevetvis slutar det inte här, nej för nu ska jag pkugga historia me ofc-.-

Ha det gött;) Chao

Visst fan, det är nog Criminal Minds idag me;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahahahah, det är sååå synd om dig ;) hhaha



Du fick iaf kjolen att trösta dig med ;)

Jag är klar med historian nu..ska bara renskriva :D

2009-05-28 @ 14:29:22
URL: http://xmcflurry.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw hoppas du e bättre!! Men ja hade oxå lite ont i huvudet, de va säkert den otäcka oskar, hihi

bra att din cykel e hemkommen ifrån otäcka hovslund:D nöff nöff :D

2009-05-28 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0