starten;)

Hejhoppgummisnopp;D

Detta är mitt första inlägg på denna blogg, and it feels great;)

Dagen började så där, en viss person var så fucked up som vanligt innan skolan denna gången. SUG!
Sen annars var det la ok. Vi hade svenska prov, och det kändes bra fan;D Hoppas det är så också! Sen hade jag och Karro engelska muntligt, vilket var kul men krångligt:S Höhö.

Idag ska jag plugga... igen-.- Men det är snart slut med det på ett tag eftersom snart är det sommarlov!!! WIIE!

SNAAAAART är det Sweden Rock Festival me, kan-inte-längta-mer.

Men nu ska jag plugga lite.
Pöss pinglor!

Kommentarer
Postat av: Karro

SWEDEN ROCK BAABY ;D

2009-05-12 @ 21:03:57
URL: http://xmcflurry.blogg.se/
Postat av: Andrea

Menar du mig??

2009-05-13 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0