CEPE!

Har nyss vatt på hovslund med Emmut och hennes kompis, kul tjej, och haft nåt möte angående sommarjobb, riktigt segt och tröttsamt var det;P Men jobbet vill jag ha, det verkar ok, även om man ska jobba med gamla och handikappade. Men de jobben har sina positiva sidor me;D Det värsta med allt var ATT jag tappade bort mina cykelnycklar, hur nu DET var fucking möjligt;(( Ååh, att jag ska vara så klantig...

Men skew that, har mammas cykel;D

Men iaf så har jag hittat finast video idag, och... Bill Kaulitz är med;) grr!
Now I shell yeat, Chao

Kommentarer
Postat av: emmutt

jaa de va väll kul att du tyckte Tilda va kul hon e lite speciell men men hhihi. ÅÅ ja såg inte heller din nyckel sen när jag skulle gå, men tråkigt att den e borta;(

2009-05-27 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0