Pissväder och illröd, wohow!

Hm, jävla pissväder idag verkligen! Ska bli så här imorgon med-.- Fan om det fortsätter så här, då blir jag knäpp:) Solen var ju snäll igår också, inte för att jag klagar, men fasen vad jag brände mig, OMG typ illröd på heela ryggen. Sjukt svårt att sova dåxD Mycket man står ut med för att bli brun ändå, inte klokt!:S





Har ni sett att det är bara 142 dagar kvar till New Moon me?
Gasch, längtar verkligen;D



"It will be as if I never existed"
Oh, kalla kårar ju...









Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men de ska bara regna imon me sen blir de fint väder igeen!!! :D

Ja har oxå brännt mig, på axlarna å de gör verkligen röv ont! hiuhih

2009-06-30 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0