The city.

Wihu, shoppat lite idag (pappas pengar), och det känns befriande. Undra om jag är lustig om det känns så?:S Blev dock bara en klänning, men iaf.
Imorgon blir det stan med, och den dagen är jävligt viktig. Ska få reda på om jag kan köpa Rockstar! Älskar filmen. Det sägs att den är väldigt svår att få tag på, så få hoppas att jag har turen med mig imon:D:D *håller tummarna*

Men nu är det simpsons återigen, LOVE!  Längtar till de nya avsnitten. Kommer då att sitta som klistrad, bokstavligt klistrad framför TV: en(:















Ha det gött finisar, pöss.

Kommentarer
Postat av: Angelica Ståhlbröst

Cool blogg ;)

2009-07-25 @ 13:12:17
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0