Killidom.

Var då på killibom igår, all night long;) Ska jag vara ärlig så var det fett segt. Musiken var det enda som DÖG, inte bra, det dög:) Alltid ska jag köpa nåt, så det fick bli ett läderarmband och en cowboyhatt med leopardmönster ;) Grr! Har alltid velat ha en sån;O Sen i öltältet så satt jag där med min cider, lyssnade på musik, apploderade åt dem och hade trevligt typ lite sådär. Gevetvis så kom en tjej som var servitvis där fram till mig och frågade om jag JOHANNA hade lägg:O Haha, hade jag ju inte ofc, så fick inte dricka merXD Jävla sl..a, jag apploderade åt henne! Så så var min kväll typ;D


Just det, bion... Den var såååå fucking rolig, OMG! Skrattade typ 70% av hela filmen;P Baksmällan var det då. Se den folk!



Men nu ska jag åka och hyra filmer;D Pössis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0