Uppdatering wtf!

Som ni säkert har märkt så har det varit rätt segt på denna sidan. Dålig uppdatering med andra ord. Kan vara för att mitt liv är rätt segt och ointresant nu. Haha. Har inte gjort särskilt mycket under dagarna. Kollat mycket på film och käkat nötter. Mumma! Tränade och solade igår, rätt skönt måste jag säga. Saknar sol och värme! Vill vara 18 och ha sommar nuu:D gasch va underbart det hade varit...

Plugg har jag visst o göra med, fy fan. Måste lära in massa försvarsmekanismer inom psykologin. Men så går det när man inte pluggar tillräckligt, utan får IG och måste göra omprov. Muntligt... -.-

Känner stort sug efter att handla upp massa pengar. Bara fylla händerna med massa kassar. Mm, så underbart:) Men nej, har lovat mig själv att inte slösa. Men Gud vet att det är mycket svårt för mig, så han får ha överseende om jag "råkar" köpa någon skitgrej. Mohaha. Ska ju faktiskt färga håret också. Vilken färg? Tihi, I will not tell you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0