Myspys på stan.

Idag sprack det! Jag handlade. Dock bara en oversize skjorta, 300. Pappa bjöd på 100:) Snygg och skön. Perfekt. Otroligt mysigt var det på stan. Julmusik, tända lampor, gött väder. Då vill man bara gå och gå:D Shit, börjar bli som Emmut;) hihi

Imon bär det av till Kosta Outlet, more shopping. Glitter ligger ju där, perfekt. Efter turen dit ska jag till Friskis och Svettis på ett barnvärdsmöte. Palla?! Nåja, hoppas det går snabbt. Träna efter det. Plugga matte sen, och läsa engelska...

Vipps så vatt det måndag igen. Då får vi säkert reda på hur det gick på psykologiprovet. Jag lär inte bli glad. Satan.

Men whatever, kan inte vara bra på allt:P Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Emmutt

Ja visst va de extra mysigt idag på stan, å ja kände på mig att vi skulle träffas!



2009-12-06 @ 01:50:37
URL: http://eemmuutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0