Helg:D

It´s friday bitch!:D Best day of the weekend! Och jag ska inte göra nåt. Nä, inget vättigt tror jag inte. Ska nog bara ha filmkväll med massa nya filmer, och naturgodis till det. Älskar sånna fredagar.

Ingen fetehåltimme och ingen engelska, tack gode gud för det! Så jag och flickorna gick på stan. Har gjort det två gånger nu men inte köpt något. Ingenting alls. Börjar jag bli psykiskt sjuk?:S Aja, ska handla julklappar i helgen iaf:D

Tänkte köpa en sån här SÖTBIT till mig själv. En Bernard. Gud va lullig!♥



ÅH!!


Kommentarer
Postat av: Natalia

Sugen på ny bloggdesign? Var med och tävla om en på min blogg!



Titta in!

2009-12-05 @ 09:41:31
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0