Skolfoto-.-!!

Visst ja, glömde nämna... Skolfoto idag... inget bra! För det första var varken håret ELLER sminket bra, så ana om jag hade damp? Haha kan man säga! Brukar rätt ofta få det om jag ska vara ärlig.
Aa iaf, andra saken var att jag inte fick stå där jag ville, därav så kunde jag inte slappna av, utan stod som en pinne rakt upp och ner. Sexigt? Tror inte det;P HAHA och då ska vi inte prata om de enskilda. Det gick åt helvete! Stel och uttråkad... Funkar nog inte så bra på bild?!

Nej men om jag skulle ta och sluta gnälla nu och typ kolla nya låtar på youtube;) Eller om ni har bra musiksmak och kan tipsa om nåt bra?

Pussis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dampbarn!:)

2009-08-31 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0