Minigolf.

Har visst inte skrivigt på ett litet tag, fy skäms! Tihi, nej men ska berätta lite om gårdagen:)
Började med minigolf på Evedal med Andréa som ni vet. Bollen hamnade lite var stans, typ utanför banan och så:S Men... ibland lyckades jag och Ea på första putten eller vad man säger? Stolt? Ohja;)
Iaf, efter de lååånga 18 banerna lade vi ihop våra poäng. Och som jag konstigt nog hade förutspått, så fick vi lika många poäng;O Jag som ville vinna för en gångs skull;(( hihi

Sen vart det glass, möms! Cutie pöjk i kassan me, så det gjorde la allt lite bättre? Lade jag in en chans? No, I´m looking for the one.

 
Nyaste bilden på Moi And Andréa!

Ha det fint. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste tjejer<333

2009-08-14 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0