I´m walking on sunshine!

Blev en oversizetröja idag från gina, svart. Det är inte min stil, svart? höhö, men det blev det:)
Efter stan ville jag bara slänga mig framför simpsons på TV, men nej, det var inte på tv. Och med tanke på all fugde jag ätit, tänkte jag att det skulle vara bra att bränna bort dem. Så var ute och gick själv med min musik i det vackra vädret i 50 minuter. Fatta mina ben var döda efter. Nu har jag fått fan för det. Ont i huvudet och trött. Så ska gå och sätta på en film och sova nu, mm I´m loving it!;D;D

Ha det bra pluttisar. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ne de e inte din stil att ha svart ;)hihi

men va duktig du e att gå å lägga dig tidigt iaf!!!

ja lägger mig åxå tidigt ibland, fniss :D

2009-08-02 @ 21:44:25
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är du och jag;) hihi, men ibland kan det vara skönt att lägga sig så tidigt:)

2009-08-03 @ 12:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0