Good Girls.

Hellu bloggen!
Idag har jag och andréa vatt duktiga, eftersom vi har vatt ute o walkat i det fina vädret... Dock är det kvavt som fan, vilket är really nazty!
Så försökte vi fixa med hennes blogg, vilket gick åt helvete! Haha, jag suger verkligen på att hjälpa människor iblandXD Men vi får ge det mer försök...
Försöker verkligen orna med headern med, men det går verkligen inte! Blir trött på det. Kommer nog antagligen ah det som jag ha det nu med lilla homer:)

Imorgon ska jag ner till stan och köpa blekningsmedlet, finally! Så blir att färga i början av nästa vecka, INNAN skolan börjar;) Måste ju se fräsch ut, tihi.
Yes, nu är hjärnan tömd på information, så ska kila nu. Ha det fint. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0