BDB

Tjohej! Tänkte egentligen kolla på TV, men har typ redan sett allt som var värt att se. Så det fick bli datan:) Har redan suttit här halva dan, men shit the same!
Tänkte bara uttrycka mig om hur trist bilddagboken börjar bli, HARREGUD vad seg den är... Men om jag skulle ta bort den så missar jag massa ovestäntligt som jag ändå inte vill missa.

Lyssnar iaf lite på coollugn musik nu, lagom bra som sömnmedel. Hittade denna fina låten. Blev lite paff när jag såg att Erik Segerstedt (SnyggErik från IDOL) sjöng den...


Ska vara med Andréa imorgon. Prata massa skit och glo på film:) Det är bland det bästa man kan göra ibland!
Nu ska jag se vad jag kan hitta på. Busa lite med Ozzy kanske(A)<3
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten är bra :)

2009-08-04 @ 08:17:35
URL: http://maadddde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0